2015. március 21., szombat

Patchwork tojás papírból





... azaz a filteres tea tasakjainak újrahasznosítása.

Régóta gyűjtögetem a tasakokat, mivel valamire egyszer csak jó lesz.


                                      

A tasakok oldaláról a fehér széleket levágtam.


A tetejéből annyit vágtam le, hogy kis négyzeteket kapjak.


Minden színből kivágtam a megfelelő mennyiséget. 


Szükség volt még egy hungarocell tojásra, és apró patchwork gombostűkre.


A kis négyzeteket tovább hajtogattam, kép szerint.





A tojáson bejelöltem az oldalfelező vonalakat. Az egyik oldalán egy elütő színű papírt raktam alapként, majd gombostűvel letűztem. Körbetűztem az első színnel, a középpontból kiindulva. Itt ennél a technikánál láthatóak lesznek a háromszög csúcsán levő gombostűk.


Az első szín kész. 


A következő szín kicsit lejjebb kezdődik, fedve a háromszög aljában levő gombostűket. 


Az oldalvonalon túl logó papírt levágtam. 



A soron következő színnek mindig fednie kell a háromszög alján levő gombostűket.



Az oldalvonalon túl logó papírt mindig le kell vágni.



A félig kész tojgli így néz ki.





Szalaggal vagy papírcsíkkal az oldalvonalon levő tűket eltakarom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése