2015. március 30., hétfő

Dobozok, azaz valamit valamibe mindig pakolni kell




Lomtalanításkor találtam ezt az irattároló hengert, tudtam, hogy egyszer majd lesz időm felújítani. 


 A felújítás abból állt, hogy eltávolítottam róla régi szakadozott külső borítást, majd egy új csomagoló papírral vontam be. Egy lakkfilctollal kicsit kiemeltem néhány részt a papíron, majd kapott  egy kis külső dekorációt is.





Szintén lomtalanításkor talált kincs volt ez a másik doboz.


Megragasztottam a doboz leszakadt alját, majd lefestettem egy "piszkos" fehér színre.


Kerestem méretben és színben passzoló motívumokat, amiket dekuragasztóval felragasztottam. a doboz oldalára. A tetejét egy darabka csipkével díszítettem fel. Száradás után magasfényű dekuragasztóval feltettem le az egészet



Ez a kedvenc szemüveg tartó tokom, ami valamikor még a nagyié volt, így kicsit már darabos és megviselt.
                                                                           

                                      


Először pótoltam a hiányzó részeket, majd dekuragsztóval rögzítettem a csomagolópapírt.




 Egy kiürült papírzsepis doboz alját levágtam, színes csomagoló papírral és csipkével díszítettem fel. Az elkészült dobozt a továbbiakban, csak ráhúzom az újonnan vásárolt dobozra.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése